28 Şub 2011

The End

Efenim, ne eski yazı kaldı senin üvey evlat muamelesi yapabileceğin, ne başka bir şey...
SIKILDIM.
Gidiyorum.
Dönmek de istemiyorum.
İzleyicim olan 72 kişiden kaçı okuyor beni bilmem; ama teşekkür ederim.
Neyse ya, Tumblr'dan devam. Çok da yazmam sanırım. Bilemedim şimdi.

Çok acıklı bir veda yazısı yazıp seni ağlatırım da... Kıyamam lan.

ÖPTÜMBAY! (=

Never forget the "UNDEFINABLE".

9 yorum:

james mayer dedi ki...

olmadı, 72yi bırak james vardı :P
ama neyse tumblr'ın çok cool nasıl olsa

UndefinabLe© dedi ki...

Seni çok seviyorum... Bir tanesin!

Burak dedi ki...

NNEEEAREEEYEEEAAĞ?!
72'yi de, james'i de bırak asıl Burak vardı aşkslgljashdlgasd.

UndefinabLe© dedi ki...

Seni de seviyorum, seni de... (((=

Burak dedi ki...

Cidden bırakıyo musun yahu?

UndefinabLe© dedi ki...

O kadar ciddiyim ki...
Çok feci sıkıntı bastı; ondan :/
oradan buradan bir şekilde haberleşiriz ama ;)

Burak dedi ki...

Valla tumblr'ının dahi adresini bilmediğimden geriye 2 seçenek kalıyo: Dumanla ve güvercinle haberleşmek :D

Çağlar dedi ki...

YOK ARTIK ...

UndefinabLe© dedi ki...

Geldim canlar, sevinin.