7 Eki 2011

Yazıyor! Yazıyor! Ulan Midem Bulanıyor!


Hayaldi gerçek oldu...

Kariyer basamaklarını tırmanmaya "barmaid" olarak başlıyorum. İşin eğlenceli kısmı şu: Öğrenciliğim boyunca yapamadığım; ama içimin eridiği  bir mesleğe sahibim! Tabi babam bu duruma biraz odunca yaklaştı. Babadır, olur öyle. Neyse, iş arkadaşım da bizim eski bardan, İsa. Çok mutluyum ya bu konuda. Ciddiyim. Haftanın üç günü gayet masa sil, servis yap, bulaşık yıka kadını olacağım.

Yarın Süperinsanların "Kutsal Nikah Töreni" olacak İstanbul'da. Kendimi gitmeye o kadar hazırlamıştım ki; gidemiyor olmak iyi koydu. Hepsi parasal nedenlerden ötürü, HEPSİ! Yani bu demek oluyor ki, zengin koca şart oldu. Şaka bir yana yine bir talip  çıkmış bana. Çok eğleneceğiz önümüzdeki günlerde. Bunu da araya sokmasam olmazdı... Aptal ben!

Neyse, Bilgehan ve Buket'e bol sevgili, bol kavgalı, bol alkollü, bol... Aman bea! Hayat gibi bir hayat diliyorum. Sizi seviyorum lan. Akrabalık için kan bağı şart değil bence. Ağzınızı burnunuzu kemiriyorum buradan. Hadi cınımz, iyi evlenmeler!-EVDE KALDIM, ŞİT!!!-

Geçtiğimiz hafta iğrençti.
Bir de Tim Burton kafası istiyorum bu ara. Adam bence ilah ya. Tapılır ki ona.

Bu ara nazar boncuğu takıp gezmeliyim. Ders çalışamıyorum; ama gerisi iyi ya. Film falan, dizi mizi... Bu arada televizyon çok sıkıcı bir şeymiş, onu keşfettim. Ayrıca bilgisayardan da iyiden iyiye sıkılmaya başladım. Arkadaş arıyorum, ilgilenenler benimle iletişime geçsin. Ciddiyim. Devrim, naber ya?!

Ördüğüm bereler kafalara oldu mu?! Evet.
Başım ağrıyor ya, nedeni yandaki inşaat ve babamın maç izlemesidir. Sizi esefle kınıyorum canikomlar.


Ruj, canım iyisin. Son klipte Begüm'e bayıldım; ama bir acayip olmuş. Neyse, mühimsiz.
Güntaç len, nerdesin?! Dün seni andık, içimiz açıldı.
Bir de "Analytics" postu yazıcam; herkesin derdi Caner olmuş, vay anasını!

Şiir yazmaya başladım. Hepsi Gök'ün işi. Meleba, ay manstır.

Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: