1 Eki 2011

Reality Hit Me Really HARD! (Çok Pis Göte Geldim Sanki)

Senelerce "ailem" dediğin insanların seni evlatlık aldığını öğrenmek gibi bir şey olsa gerek bu! Tanrım! NEDEN?!

KPDS ve ALES ile başımın dertte olduğundan bahsetmiştim. Bugün Gök'le görüşmeme karşılık KPDS çalışmak için söz vermiştim kendime ve verdiğim her söz gibi bunu da tuttum. Öncelikle bana bir alkış lütfen *ALKIŞ*

Şimdi asıl meseleye gelelim...
KPDS'ye, lisede YDS'ye hazırlandığım kitaptan da yardım alarak çalışıyorum. Bu da lisede ders dinlemezken kitaba karaladığım geçmişime maruz kalmama neden oldu. Her sayfada semboller, imzalar ve hepsinden önemlisi; ŞARKI SÖZLERİ! Ey gidi lise yıllarım! Metal head tavırlarım! Gotik abla hallerim...
Sayfalardan birinde şu sözler yazıyor:
 "When we collapse our weakened hands fall together at once abandoned / Slipknot 'Fall'"
"Vay validesini ya! Bu şarkı çok iyiydi, çalışmam bitince dinlemeliyim mutlaka" dedim ve çalışmam biter bitmez Yuğtub (S.A.V) amcaya tıkladım. Heyecanla o iki kelimeyi yazdım "Slipknot - Fall" (...) Şarkının altındaki yoruma baktığım an YIKILDIM! Yorumda bu şarkının aslında başka bir gruba ait olduğu, hatta adının da farklı olduğu yazıyordu! OMFG!

Yukarıdaki şarkı sözünü Hz. Gugıl'a yazınca çıkan ilk beş sonuçtan ikisi (4. ve 5.) Slipknot'a ait. Peki ilk üç?! "FINGER ELEVEN" Şarkı? "SUFFOCATE"

HASİKTİRLERDEN HASİKTİR BEĞEN, EDD!!!

Senelerce ben bu şarkıyı Slipknot'ın sanmıştım ama! Hem de grubun tarzının oldukça dışında bir şarkı olduğunu düşündüğümden, tüm Slipknot şarkılarından daha çok sevmiştim onu! Sarsıldım resmen...

İyi de, neden dünyanın yarı nüfusu bu şarkıyı hâlâ Slipknot'ın sanıyor?! Bu da ilginç bir mesele aslında.
Abi, yazıyı okuyunca mutlaka dinleyin şarkıyı.  Lütfen ama!

Dünyayı içerek güzelleştirebileceğimize olan inancım gün geçtikçe daha da güçleniyor.
İçelim, güzelleşelim, güzelleştirelim!

Suffocate lan! Finger Eleven!
Malım, malsın, mal, malız, malsınız, mallar... KANDIRILDIK!

Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: