26 Eyl 2011

Ruh Hastası Oldum; Şinanay da Şinanay!


Uzun zaman yazmayınca en son ne yazdığımı unutma özelliğimi alnından öpüyorum. Böyle özellik olmaz olsun beya!

Çok harika bir hayat yaşamıyorum bu ara. Yaşayamıyorum. Biraz benimle, biraz da ailemle ilgili ciddi problemlerim var; ancak size dert yanıp ne yapacağım?! Haydi, güzel şeylerden bahsedelim yahu!

Bonsai aldım ben! Yani aslında resmi olarak ben almadım. Şöyle, Gök ile birbirimize bonsai hediye ettik. Bonsai deyip geçmemek gerek bu noktada çünkü iki beybimizin de isimleri var. Gök'ün beybisinin adı "MotherFucker" benim beybimin adı da "HolyMotherofGod" Böyle saçma sapan ama eğlenceli şeylerle uğraşıyoruz işsiz olunca.

ALES ve KPDS çalışmam gerektiğinin her ne kadar farkında olsam da -çünkü malumunuz, zengin bir koca bulamadım henüz, ehemehe ^_^- motivasyonum ölesiye düşük! Bana ara gazı verecek insanlara ihtiyacım var. Gerçi bugün biraz ucundan kıyısından çalışmaya başladım sayılır; ama istikrarsız, plansız ve isteksiz; dolayısı ile verimsiz bir çalışma oldu. Sevgili tanrıcığım, bana yardım et piliğz!
Şu Fransızca'nın ucunu bırakmasam iyiydi. İtalyanca olayına giren Yasin'i tebrik ediyorum ayrıca.

Dün Critical Mass'e katıldık Yasin ile. 7 kişiydik hepi topu; ama olsun, iyiydi. Her yerim ağrıyor, o apayrı bir mesele. Bisiklet üstündeki güzel insanlara selam olsun. Sıla, Mert, Mert (Murat), Murat, Furkan... Haha, aklıma geldikçe gülüyorum, çok komik diyaloglar geçti aramızda aslında. Şimdi yazsam gülmezsiniz ama. Altyapı gerek...

Kaktüslerime kaktüs besini aldım ben bir de. Yavrucuklarım büyümez olmuştu... Tabi eve kedi alamayınca bitkilere sardım ben de. Kötü haldeyim! Kendimi ruh hastası gibi hissediyorum!

Bir de bir sır vereyim, aramızda kalsın. Düşmanıma söylemek serbest. Ben yalnızken ilginç sesler çıkarıp, saçma şarkılar söylüyorum. Bir de aynada çok mimik yaparım. Kesin deliyim, ya da öyle bir şey. Kendimden korkuyorum. Hell nööööğ!

KKYU var bi de. Yasin çok güler bu cümleye. haha.

"Kuku" ilginç bir buluş. Kelime olarak...

Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: