8 Eyl 2011

Hayatıma Dair Göz Kırpan Detaylar

Ehehe, nerede kalmıştık cınımz?! Sanırım işe alınıp alınmadığım belli olacaktı... İşe alınmasına alındım da, benim işime gelmedi. Yani iş mevzusu yalan oldu. Ben de neyi keşfettim biliyor musun?! Ben çalışmak istemiyorum. Gerçekten. Öğretmenlik yapmak istemiyorum! Sanırım şimdilik başka bir şey de yapmak istemiyorum. İyi de, baba parası yemek de koyuyor bu noktada... Zengin bir sevgilim de yok ki sevgili parası ezeyim! Sosyal mesaj: Asla sevgili parası yemeyin.

Birkaç zamandır Ruj'un "Kurtar Beni" isimli şarkısına takmış haldeyim. Çok üzünçlü bir şarkı olmasına rağmen bana huzur ve mutluluk veren bir hali var. Eğer böyle dinlemeye devam edersem, maksimum üç günlük daha ömür biçiyorum bu kendisine.

Başka bir şeye daha taktım tabi. Geçen cuma If'te Güntaç beybisini görünce ben de dibimi oracıkta bırakıp eve dönmüştüm. İşte efenim, o günden beri malum videoyu izlemekten götüm düştü. Adamın her hali üstüne atlamalık geliyor bana sebepsiz bir şekilde. Belki nedeni kendisini az buçuk çeyrek gram Gök'e benzetiyor olmamdır? Zira Gök bebesini de uzun zamandır görmüyorum, bünyede özlem denen bir tik oluştu haliyle... -Ehm, Gök beybim de şu an yolda zaten.-Neyse, Güntaç'a dönecek olursak... Cuma gecesi onu bulacağımı hissetmiş olmama yıldızlı pekiyi veriyorum ben şahsen bizzat kendim olarak. -Şimdi konuyu başka bir yere bağlayacağım.- Zaten bu ara düşündüğüm hemen her şey oluyor yine. Bu bir döngü. Arada bir geliyorlar bana... Kendimden korkmama neden olsalar da eğlenceli şeyler bunlar.


Kabul etmeliyim ki, Gök'ün bazı arkadaşları gerçekten seksi. -Herkesin seksapeli kendine tabi.- Bu yiğidi öldürüp hakkını yememe huyum da çok reröre aslında.

Böyle, kafamda bir bağlantılar, bi şemalar... Rende.

Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: