4 Eyl 2011

Birşeyler Hakkındaki Çokşeyler

Yarın kaderimde bir dönüm noktası olacak gibi hissediyorum. "Tamam mı, devam mı?" hadisesi yaşayacağım zira. Demolar kadar heyecanlı değilim bu defa. Sevgili kuzenim, kaçıncı defa bir iyiliğin dokunuyor bana?! Sağlığına duacıyım cınımz.

"Merhaba" iyi bir kelimedir. Babiş de söyledi geldiğinde "Benden sana zarar gelmez" demekmiş Arapça'da. Bu nedenle kullanmayı severmiş kendisi. Ben de seviyorum, evet. Bir de "Mutlu" kelimesinin analizini yapmıştı bana Ali. "Mut" "DENGE" demekmiş; "Mutlu" "DENGELİ"... Böyle düşününce mutlu olup olmadığımı söylerken iki kere düşünür oldum. Ali beybim, başımı yaktığın apaçık ortada canım. Neyse canın sağolsun.

En büyük bedduam, "Ben şöyle olana kadar bu böyle olmasın"dır. Beddua değil tam anlamıyla; ama bir nevi tanrıya işleri havale etme mevzusu bence. Örneğin "Ben mutlu olana kadar o mutlu olamasın". İşledi. İster karma de, ister secret, ister Allah'ın kudreti... Fark yapmaz. İşliyor.

Allah dedim de aklıma geldi, "TANRI" demenin hiçbir sakıncası yok ey müslüman arkadaşlar. Zira yamulmuyorsam, Arapça'da "Tanrı" kelimesini karşılayan kelime "Allah". Yamuluyorsam da bu yanlış bilgilendirme için sizlerden utanmadan çekinmeden özür dileyebilirim. Samimi bir portakalım ben. Havuç da olabilirim.

Güzel arkadaşlarım olduğundan ileriki yazılarımda kesinlikle bahsederim. Güzeller; ama hepsi erkek. Tamam, büyük bir  kısmı. Ezgi ve Hilal hariç mesela.

Show TV bizlere reklamın iyisi veya kötüsünün olmadığını "Doktorlar" dizisiyle kanıtlamış durumda. Ancak son zamanlarda sanırım biraz götü başı dağıtmışlar, kardeşim dedi. Sabah 95. bölümü yayınlıyorlarmış, akşam 83. bölümü. Ertesi gün sabah 57, akşam 100. bölümü gibi...

Scooter almayı koydum kafama. Bu fikrime saygı duyula. (Alakasız ve anlamsız cümle alarmı.)Ve insan motorsikletin üzerindeyken anlıyor aslında dünyanın kaç km/sn ile döndüğünü. Uzun lafın kısası motorsiklet olayını sevdim bu yaz; ama götüm yemiyor öyle heybetli lülüleri. Mütevazı bir scooter işimi görür. Görmezse de alırım bir heybetli de ben. Hayalleeeeeer, hayaller!

Blogger'ın yeni arayüzü şükela. Geldiğime sevindim.

Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: