18 Eyl 2011

İroni Sıçtım Yer misin?!

Bugün başımdan geçen çok da acayip olmayan bir olayı sizlerle paylaşmak için buradayım gece şekerlerim...

Twitter diye bir şey var.-Şimdi sanki senin Twitter'dan haberin yok gibi yazdım bunu, ayıp ettim. Farkındayım yani cınımz.- Eskiden çok da iyi, çok da güzeldi... Şimdi o kadar "mainstream"-popüler mi deseydim ki?!- bir platform oldu ki; gün geçtikçe daha salak ve daha boş insanlar Twitter'a katılır oldu. Kendimi o boş insanlardan çok da yüksekte bir yerde görmüyorum; ama entellektüel açıdan bir derinliğim olduğunu inkar edemem cınımz.
Neyse işte dün gece bir arkadaş "Neden burçlar hakkında kötü şeyler söylenmiyor? Paso iyi anasını satayım!" gibisinden bir tweet yazmış. Ben de ona cevaben "Koç burcu hıyarın tekidir. Özellikle koç burcu kadını yoğurda doğrasan cacık etmeyecek kadar kötü bir hıyardır." yazdım. Belirteyim, ben koç burcu insanıyım; hatta kadınıyım. Bir ironi sıçtım yani oracığa... "Neden bir burcun özellikleri kötü olmasın?!" demek istedim kendimce. Bir ablamız, ki bu abla muhtemelen bir astroloji manyağı ve koç burcu olur; çok pis alınmış! Ben de bununla laf dalaşına girdim. Sırf eğlenmek için ama! Nasıl da ihtiyacım vardı böyle bir şeye anlatamam yani...


Yok efendim doğru insanı bulamadıysak suçu kendimizde aramalıymışız, koç burcu insanlarında değil. Bir kere güzel kardeşim, her şey ilişki demek değildir cınımz. Sen önce bunu bi idrak et. Erkek manyağı evde kalmış kız kurusu afedersin. Yok efendim ben hıyar olabilirmişim, kişisel konuşacakmışım; ama o değilmiş. Ne kadar hıyar olduğunu az önce kanıtlamış bir insana göre çok büyük demeçler bunlar. Yok efendim asil koç kadınları rerörereröre... 

Nasıl bir hırs yapmışsam kızı ezicem diye, aha bak burada onun için blog yazıyorum lan! Şimdi kim acınacak halde allasen?! Ben, di mi?! Hakket ya... Üzüldüm kendime! Ama eğlendim mi? Eğlendim.

ANA FİKİR:
Twitter'da tanımadığın insanlara bulaşma. Anlamadan, dinlemeden, bilmeden konuşma; komik oluyorsun...

Ya, böyle sığ insanlar uzak dursun benden ya! Her hıyarım var diyene tuzla koşan insanlar bisiktirolup gitsinler ya...

Hıyarım! Var! Hıyarım var! Yersen.

Bu arada gece gece kopuşlardayım cınımz. "Example - Changed The Way You Kiss Me" dinliyorum... Düşün yani o kadar kopuşlardayım. Ve açım! Hıyar mı yesem ne?! *random gülme*

Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD


Hiç yorum yok: