22 Kas 2011

Yatmadan Önce Yüz Rende Darbesi


Duş alırken humuslu toprak gibi verimli oluyorum. Duşta aklıma gelenleri yazsam, uçururum blogu! Gel gör ki, unutuyorum... Balık hafızalıyım, ne sandın?!

KPDS bir şekilde geçtiğine göre önümüzdeki ALES'e bakmak durumundayız. Ulan bir bakıyorum da; hakikaten sistem çok boktan! Şimdi sisteme sayıp, yöneticilere söverdim de; keyfim kaçıyor, biliyor musun?!


Birine "Sana çok ihtiyacım var!" yazmanın o kişinin bünyesinde ne gibi bir etki yaratabileceğini tahmin edebiliyor musun? Gerçi kime yazdığına göre kişide yaratacağın etki ve alacağın reaksiyon elbette ki değişkenlik gösterecektir; ama... Neblem ya, az önce alakasız birine yazdım. Bakalım nasıl bir tepki verecek? İnsanları çılgın deneylerime alet ediyorum; sorgusuz sualsiz...

Matematiği seviyorum; çok seviyorum. Matematikten anlayan adamlardan feci etkileniyorum. Zaten oldum olası sayısal zekaya sahip olan adamlara bayılmışımdır. Çok seksi değil mi lütfen?! Üzerinde on sene uğraşıp da çözemeyeceğim soruları beş dakika içerisinde "şıp" diye çözen adamları hayran hayran izlerim. Bence ağır tahrik unsuru; seni bilmem. Bir de böyle "Mühendis" gibi bir sıfata da sahipse... Kafam!

KPDS'nin en renkli kurbanı olarak seni selamlıyorum canım.

Zoom lens almayı düşünüyorum bu arada. Fotoğraf adına kılımı kıpırdatıp bir şey yapmıyorum. Ulan elimde de taş gibi bir makine var. Ayıp bana; gerçekten ayıp! Gerçi hafta sonları o kadar çok makineyle oynuyorum ki; canım sıkılıyor anlaşılan. Neyse, bana bir iş lütfen. Zengin koca adayı da olur. Mühim olan bir para kaynağı olması... -irony zone-

Güntaçdis. Aklıma geldi, yazayım dedim. Hevesim kaçtı yahu; oysa yaz sonunda nasıl da bir dibimi saçlarının arasında bırakmıştım... Dövmeli adam severim bir de. Güntaç, naberz?!

Facebook'ta "Esmer Güzeli" diye arkadaşı olan arkadaşım var. Esmer Güzeli'nin egosundan yüz gram istiyorum. Karma, bu lafım sana!

Ayrıca belirtmek isterim; Emre Aydın kavram karmaşı yaratan, zıt kavramları birleştiren şarkı sözleriyle götürüyor malı. Millet "Ya abi oha ama artık! Adamın aklına gelene bak; kırk yıl düşünsem aklıma gelmez!" diyor ya; kendilerini aşağılıyor. Zamanında Beyaz'ın "Psiko" tiplemesi de yapardı bunu. Herkes yapar. Hepimiz Emre Aydın'ız! Ben Psiko olmayı tercih ederim yine de.

Daha fazla saçmalamadan huzurundan ayrılıyorum tatlı. 
Tatlım değil; tatlı. Duydum değil, gördüm!



Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: