2 Kas 2011

Anlayamadım, Çünkü Yazmak İstiyorum


ALES sorusu çözerken beni dürten yazma isteğime bu defa karşı koyamadım canım benim. Zira bu istek öyle bir hale geldi ki; okuduğumu anlayamaz oldum!

Eveeeet, geldi Kasım ayı, başladı "Kasımda ... başkadır" furyası. Bir tane de benden madem: "KASIMDA SINAV BAŞKADIR!"
Bu ay iki sınava gireceğim; mühimsiz ama oldukça mühimli iki gerzek sınav. Türk eğitim sistemi sikertmesinde oldukça başarılı olan hükümetimize selamlar! Ne de olsa kabiliyetimize göre başka iş alanlarına da dağılabiliriz... Öyle buyurdu MEB bakanı Dinçer hörezekalısı.

Barı bıraktığımı haber vereyim. Beni ziyarete falan gelirseniz yokum yani. Sınavlara çalışma bahanesiyle bıraktığım eski işimi özlemiyor değilim; ama hevesimi de aldım aslında bar işinden. Gönül isterdi ki daha uzun soluklu olsun falan; ama bu önümdeki iki hafta benim kaderimi belirleyecek olan iki haftadır. Canon'da işler gayet güzel. Canon devam. Sigortalı işi bırakacak kadar göbüdük bir insan değilim ben.

Son zamanlarda bir "Angry Birds" gidiyorum... Kafayı sıyırmamak için yaptığım bir etkinlik olsa da, beni asıl delirtecek olan şey sanırım bu oyun. Sektörü geriden takip ettiğimi düşünebilir bazılarınız "Ay şekerim, o oyunun modası çoktaaaan geçti!" diyebilir. Çok umrumdaydı; benim canım şimdi oynamak istiyor ve siz oynarken de zerre ilgimi çekemedi. Dağılın şimdi!

Pasif agresif yanım beni korkutuyor. Yeni edindiğim arkadaşlarımla ise daha fazla zaman geçirmek istiyorum. İş yerimdeki iki "CreepyGuy"dan korksam da, ikisini de kendime küstürmüş olmanın verdiği hazzı anlatamam. Ayşe, Sertaç, Sercan, Ela ve Tuğçe; "melaba cınımz, nasılsınız?!"


Daha beyaz tenli olsaydım çok çılgın olabilirdi. Neyse ki adamım öyle. Patlak gözlü adamlara tapasım gelse de, 30 yaş üzerinde hâlâ ısrarcıyım. Çoluk çocukla uğraşmak sinirlerimi bayram şekerine dönüştürüyor. Derken bayram gelmiş mesela. Sevmem. Binlerce liralık fotoğraf makineleri ve lensleri beni cezbediyor bu ara. İçlerinde olduğumdan olsa gerek. Bir de efektif bir şekilde kullanabilsem kendilerini... Demem o ki, Hilal olayı canımı sıkıyor. Ağlatıyor beni, kıyamam. Kıyma. Et sevmem. Bayram da kurban bayramı. Sen düşün halimi... Kan demir gibi tadıyor; bana güven. Babamın işi de olmadı zaten, nazar hep nazar. KAFAMIN NAZARI!

-En çok da sondaki saçmalamalarımı seviyorum. Kafam rahat, test çözeyim ben.


Hadi şimdi dağılıp daha mühim işlerinizle meşgul olun. Kafa dağıtmak isterseniz, uğrayın, dertleşelim.

Öperün.
-EDD

Hiç yorum yok: